DIY: pudełko na wakacyjne wspomnienia

19:22

Pod jednym warunkiem jestem złą córką.. wszystko co mi się spodoba u mojej mamy, lubię sobie przywłaszczać :) Tak też było z tą szkatułką. Jako, iż planuję zmianę mojego pokoju (morskie inspiracje w kolejnej notce!), postanowiłam udekorować ją muszlami.

Tadaaam:




 Nic wielkiego, a cieszy.

Wykorzystane produkty:


- pudełko (bądź inny przedmiot któremu chcemy przywrócić życie)
- farba do drewna w sprayu (w moim przypadku biała)
- papier ścierny
- pędzle: do ewentualnego malowania pasków i większy do oczyszczenia z pyłu powstałego po szlifowaniu
- farba akrylowa w wybranym kolorze
- taśma klejąca
- muszle.


Krok po kroku:
1.  Za pomocą papieru ściernego, jeśli jest taka potrzebna, wygładzamy daną powierzchnię oraz oczyszczamy ją za pomocą pędzla
2. Całość lakierujemy farbą w sprayu (mi zależało na 'niestarannym' efekcie, stąd też pudełko pomalowane jest nierównomiernie)
3. Gdy wyschnie, szlifujemy nadając efekt postarzenia
4. Przyklejamy wybrane dodatki - w tym wypadku muszle, na kształt wybranej kompozycji
5. Przy pomocy taśmy klejącej malujemy paski.

I to by było na tyle ;)



Witaj w moim pokoju! :D

Może Ci się spodobać

14 komentarze | COMMENTS

  1. ALE PIĘKNE!!!!!!!!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://insuperable-blog.blogspot.com zapraszam został reaktywowany. U ciebie super widać, że dużo się zmieniło odkąd ostatnio tu byłam. Zaobserwujesz? Chcemy dojść do 1000, jak coś to pisz u nas. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj nowa notke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetnie wygląda to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne DIY ;) Pudełeczko jest na prawdę urocze i faktycznie idealne na wakacyjne wspomnienia :) Cudowne muszelki!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodasz jakąś stylizacjE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na www.facebook.com/soinspiring, codziennie nowa stylizacja, szukaj pod tagiem #dailyoutfit ;)

      Usuń
  7. bardzo fajny pomysł ;) śliczne pudełeczko <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.